Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, October 9, 2010

~UPDATE!~ Perkahwinan Angkasawan Negara Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

Bismillah...

Salam sabtu semua.....esok 10.10.10...hari Ahad..wah...cunkn nombor tu...senang nak ingat dan sangat unik!..

Esok 10.10.10 merupakan hari yang bersejarah bagi Angkasawan Negara kita Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan pasangannya Dr. Halina Mohd Yunus,yang akan bakal melangsungkan perkahwinan meraka yang berkonsepkan kayangan kot!wah....macam tak sabar nak tengok kan. Akan bersiaran langsung di rancangan Nona esok jam 2.00 petang (kalau tak silap).

Tapi sedih sebab i xboleh nak tengok, almaklumlah kejekan.Kalau tv3 ada buat siaran langsung melalui online pon ok gak, leh tgk kab..kebetulan jugak tarik 10.10 merupakan ulang tahun ke-3 Datuk Dr. Sheikh Muzaphar Shukor ke Angkasa. Dianggarkan seramai 10,000 tetamu dijemput hadir..wahhhhhhhhhhhh sah2 la meriah tu kan..mybe akan jadi wedding of the country!

Actually, i memang selalu mengikuti perkembangan DDSMS ni sejak mula-mula dbeliau terlibat dalam pencarian Angkasawan Negara pada tahun 2006-2007.Kalau UOls nak tau, i siap buat satu blog untuk belua..hik3..~ngee...nak tau belog tu tau? nak? hehhe malu lah i nak bg link...hek3 gewdikss... sebab lepas DDSMS my ex admire neh bertunang 1 Jan 2010 lepas, i da macam malas nak tau perkambangan beliau..ala2 merajuk lah..hahahha poyos~~ nah2, i bagi linknya..jgn gelak dah la yer.. Angkasawan HOHOHO.

this my perebet pic! sangat kayangan~hik

Ok, pada uOls yang nak tengok lagi koleksi2 gambar Pra-perkahwinan Angkasawan Negara kita yamg sememangnya sachok tak hengat ni dan pasangan beliau yang cantik sesangat neh..leh klik sini. Sangat kretif lah dorang ni...cantik gilak gambar-gamabar pra perkahwinan dorang.

wahhh terbang tuh...~~

Sama-sana kita doakan semoga perkahwinan mereka berkekalan hingga ke akhir hayat...dan dikurniakan baby yang comel..ehek..

Oklah, babai...

p/s: DDSMS= Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor

kreadit pic= CandidSyndrome


UPDATE!

Pada yang tak berpeluang nak tonton kat tv esok Siaran langsung majlis perkahwinan dorang ni leh tengok secara Online di tonton.com.my.
Dan jugak di gua.com.my

Majlis kemuncak pada jam 9.00 malam esok di PPIC ..pehhh gila dasyat dan grand ok. Sampai kan Sultan Arab Saudi pon dijemput...begitu jugak dengan bekas2 Angkasawan dari Negara-neagara luar...wahhhh meriah gitew.

Dan cenderahati pon sangat lah best..kalau tak silap kristal berbentuk angsa,kristal berbentuk teratai untuk Sultanah dan berbentuk deretan kuda untuk Sultan..

kita tunggu dan lihat lah yer...cam ne grandnyer majlis meraka..

info: Metro

Nota comel: agaknya kalau boleh
buat majlis perkahwinan dekat angkasa
mesti best kan




8 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home