Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Sunday, January 2, 2011

(update) Selamat Ulangtahun eiyda!

Bismillah..

Syukur kehadrat Ilahi kerana masih lagi memberi peluang kepada hambanya ini untuk bernafas dibumiNya yang luas ini.Alhamdulillah...

Hari ni, 2 JAN 2011 merupakan ulangtahun kelahiran i yang ke 27 tahun. Hurmmm da 27 tahun i hidup.banyak dugaan, cabaran suka dan duka telah i tempuhi. Alhamdulillah...Allah kuatkan hati i untuk menempuh segaka ujiaNya...Allah tak akan sesekali menguji kita dengan dugaan yang tak mampu kita ditempuhi, kan.

Mable Blueberry cheesecake

Terima kasih buat family..... umi abah yang banyak bersusah payah menjaga, mendidik dan membesarkan i dengan penuh sabar.Akan i balas jasa mereka InsyaAllah.Semoga Allah memanjangkan usia i supaya i berpeluang untuk membalas jasa mereka.Panjangkan juga usia mereka dan kesihatan yang baik buat mereka.

Thanks jugak buat my kakak2, my bro inlaw, my adik-adik yang menyayangi diri ini..cewaahhh sayang kew? hahahah.. juga buat my nephew Caca, Aqis dan sara.Cik Ade sayang korang tahu.

To all my friends yang wish through sms, facebook dan twitter thank you very much!! mucho grasias...tochey2... heee...muahh..muah..sayang korank ok...

Yang best nya, besday i dah pon di celeb 2 hari lepas tengok enty ni heee....celeb with my nephew Nayli Iman Qaisara yang ke 3 tahun laaa..

me n my nephew sara

Orang da 'tua' ni xperlu nk celeb2 sangat lah.kalah kanak-kanak riang heeee...hari ni plak rezeki dapat top4 free RM 10 dari teah.I menang kontes dialah.tak sangka lak kan..hahhaha rezeki besday la agaknyer ni kan. Alhamdulillah.Dan i jugak dapat 7 hari call/sms free untuk teman 20 celcom only.sape yang nak jadik Teman 20 bg lah nombor yer..heeee xD.

Oklah Thankx Bye..

wassalam...

Update sikit

Ok, tadi i jumpa @apissepet. Heeee ingat dia xjumpa cc i, jumpa jugak upuenya.Dahla tetibe...tadaaaaa muncul depan cc..HAHHA..cuak gak r...tapi sempat lah kontrol ceh3 hahahha..

Siap bawak pezen....2 slice cake yang sangat yummy..Thanks a lot dek...susah2 aje..huhuhu...nanti der masa kita jumpa lagi ok..roger2..ajak lah kaum kerabat kemaman, kita buat #kemamantweetup. heee...

p/s: comey tak akak? hahahhaha -_____-


Nota comot sesangat: dah tau pe uOls nk tanyer..

buila nak kawen kan kan..

hahah jawapan die

tahun depanlah! ngeee


8 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home