Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Friday, June 17, 2011

Selamat Berehat Dirumah Ummi!!

Bismillah..

Tanggal 16 Jun 2011 merupakan hari terakhir buat my mom Pn . Fatimah Bt Abd Rahman berkhidmat sebagai Guru. pada 15 Jun 2011 genaplah umur umi yang ke 55 tahun dan secara rasminya umi telah pon bersara. Setelah lebih 30 tahun umi bekerja dan berkhidmat sebagai guru di lebih dari 7 buah sekolah.Sekolah menengah dan jugak sekolah rendah.dari seorang guru biasa yang mengajar mata pelajaran ERT (Ekonomi Rumah Tangga) hingga berakhir sebagai Guru Penolong Kanan di sebuah sekolah rendah disini.

Semalam berlangsungnya majlis persaraan umi kat sekolah dia. rasanya dalam 6 tahun juga la umi berkhidmat disekolah tu. bayangkan banyak gila hadiah yang umi dapat.hahahha penuh 2 buah van yang hantar umi balik semalam.Dan penuh jugak lah rumah i ni dengan hadiah-hadiah umi. Begitu besarkan penghargaan guru2, PIBG,PPD dan juga pelajar2 sekolah pada umi.

Antara hadiah yang umi dapat.. Tv LCD LG 32' , sebentuk cincin emas, set handbag dan kasut Bonia, jam tangan Bonia dan banyak lagi lah.pehhh syiookk giler kot.hohohoho....best jugak kalo jadi cikgu ni kan.nak2 kalau mengajar dekat sekolah anak2 orang kaya bhahaha *mata duitan >.<'

Pada my only one Ummi in the world, selamat menyambut hari lahir yang ke 55 tahun, semoga panjang umur, sihat selalu dan jugak selamat bersara...duduk kat rumah rehat-rehat ok.heeee dan..jangan lupa..masak sedap2..heeeee.. ;p..

Sayang Ummi Sokmo!!

ni lah umi ngan pezen2 dia..banyakk kannn.. ;p

nOta CoMeL : jasa Guru SanGat BesaR


1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home