Sunday, January 29, 2012

Senarai Lagu Yang Tercalon Dalam Anugerah Juara Lagu ke 26

Bismillahirrahmanirrahim...



Ok.. malam ni akan berlangsungnya Anugerah Juara Lagu ke 26. di TV3..#AJL26 kali ni menampilkan 12 lagu yang akan tercalon..Tema pada malam ini ialah AIR... so kita tengok macam mana la persembahan artis2

  1. Kalau Berpacaran oleh Shohaimi Mior Hassan, Ana Raffali, Altimet (Shohaimi Mior Hassan / Ana Raffali / Altimet)
  2. Karma oleh Faizal Tahir (Audi Mok/Faizal Tahir/Audi Mok/Faizal Tahir)
  3. Penakut oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  4. Sedetik Lebih oleh Anuar Zain (Edry Abd Halim/Edry Abd Halim)
  5. Gadis Semasa oleh Yuna (Yuna/Yuna)
  6. Awan Nano oleh Hafiz (M.Nasir/Budi Hekayat)
  7. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif (Najwa Latif/Ika Latif)
  8. Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah (Kevin Chin/Tinta)
  9. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque (Monoloque/Monoloque)
  10. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol (Boy Clifford/Boy Clifford)
  11. Sungai Lui oleh Aizat (Aizat/Anas, Aizat/Anas)
  12. Kisah Hati oleh Alyah (Manusia Putih/Manusia Putih)
Yang merah tu lagu yg aku sokong menang la malam ni.... hope sangat la lagu Sedetik tu menang... walaupun bukan Anuar zain kesayangankuh yang nyanyi ..huhuhu...korang agak2 siapalah yang bakal menjadi JUARA lagu untuk kali ni? macam tahun lepas kan.... keputusan yang agak mengecewakankan lah bagi aku.. heeee.. hope kali ni tak kecewa dah.... ;p

ok babai... selamat menonton ok malam ni.. di TV3.. pukul 9 malam..

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang