Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, November 1, 2012

Borang BR1M 2.0

Bismillah..

Ha. hari ni 1 November 2012.. cepat jek ha masa ni berlalu pergi.. lagi sebulan nak masuk tahun 2013 dah. maciam? segala bagai azam tahun sudah terlaksana atau tak? belom?? tak pe.. leh di forward ke tahun depan kih2.

Oklah, ingat lagi dengan BR1M  yang diperkenalkan oleh PM kita? ok now untuk BR1M 2.0 telah pon dibuka untuk diisi, boleh isi online atau pun download borang, atau pun boleh didapatai dimana2 pejabat kerajaan yang berkaitan, pejabat daerah, pejabat DUN yang terdekat.

Kali ni bukan sahaja ada untuk pendapat yang berkahwin, malahan ada jugak untuk yang bujang macam iols.. wohooo iols dah pon mengisinya tadik.. mana tau kan, kalau ikutkan syarat2 tu sememangnya layak.. InsyaAllah kalau ada rezeki dan tak terlepas pandang.

Oklah pada uOls yang nak isi tu leh ke laman web LHDN https://ebr1m.hasil.gov.my/  untuk isi online, tak pun leh je isi manual just download borangnya https://ebr1m.hasil.gov.my/manualPengguna/borangBR1M2.pdf isi ok... bagi yang dah isi untuk berkahwin tu n memang da dapat hari tu, just kemaskini sahaja lah yer... mana tau rezeki tahun depan dapat lagi.isi bebetul ok.. jangan tipu tau.. no no no..

TERIMA KASIH buat kejaan kita dan buat PM kita Dato' Seri Najib Tun  Razak..

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home