Sunday, October 21, 2012

Juara Piala Malaysia 2012- Dimiliki Pasukan Kelantan

Bismillah..

Semalam memang gamat lah kan bila semua dok layan bola. Penuh kot Stadium Shah alam tu.. Merahhh jek yang nampak. heee Penyokong Kelantan mmg best bersemangat dorang ni.Aku memang sokong pasukan Kelantan, tapi macam teragak2 jugak bila adanya Hi-O di pasukan ATM huuuu.. Tapi nampak gayanya kemenangan lebih berpihak kepada Pasukan Kelatan... dengan 3 goal berbalas 2 goal oleh Pasukan ATM! Tahniah Kelantan! Tahniah MatYo! Tahniah Apex!! Tahniah Indra Putra!! ceewahhh giteww.. heee


Hi-O tak berapa menyerlah sangat lah semalam. huuu. lepastu banyak adegan jatuh, cedera, lompat, sakit dan gaduh pon ada. huuuu ..tapi Alhamdulillah  tak der adegan baling mercun.Cuma ada la yang still degil berlaser2 hijau lagi. huuuu

dah la semalam kat rumah,. aku sorang je perempuan yang semangat tengok sampai pukul 11.30 malam. heee umi dah tido, adek lak demam so dia tidur awal. Aku, abah, adek lelaki dan 2 orang sepupu lelaki yang dok layan bola. keh3.. nampak tak semangatnya aku tengok bola? heeee


Norshahrul Idlan Talaha (Mat Yo) telah menjaringkan 2 Goal untuk pasukan Kelantan, 1 jaringan lagi oleh Indra Putra 

Pasukan ATM pula di jaringkan oleh Rizal Zamree Yahya 1 goal dan Marlon Alex James 1 goal.

Tahniah Pasukan Kelantan!!!!


 Kelantan cuti la ek hari ni..syokk lah!! heee

k.bye!

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang