Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, August 6, 2012

Dato' Lee Chong Wei Hero Malaysia

Bismillah..

Berakhir la sudah Final badminton Olympic 2012 di London semlam.. Punya la semangat tengok  sampai lepas bebuka semayang terus ngadap tv.. mandi di kemudian kan. heeee

Set pertama LCW cemerlang dengan 21-15... tapi pada set kedua LCW tewas ditangan Lin Dan pemain dari negara China. 10 -21  dan 19-21 pada set ketiga. kecewa memang la kecewa tapi tu lah adat permainan kan.. ada kalah ada menang... dah dapat perak pon ok lah Dato'...

"Saya minta maaf. Saya melakukan segala yang saya terdaya hari ini (semalam) tapi Lin Dan masih hebat. Saya minta maaf kepada setiap rakyat Malaysia yang mengharapkan saya menang emas hari ini. Seperti anda semua saya juga amat kecewa kalah sekali lagi," kata Chong Wei pilu.- Sumber BH

Dekat laman sosial Twitter pun DLCW menyuarakan kekecewaannya dengan meminta maaf kepada semua Rakyat Malaysia..



Dipetik dari laman Twitter DLCW semalam sejurus selepas tamatnya permain.... it' ok apa2 pun LCW  tetap Hero dimata Rakyat Malysia

Hashtag di twitter : #ThankYouLeeChongWei



DLCW dijangka bakal berangkat pulang ke tanah air esok... apa2 pun congrats Dato' Lee Chong Wei...u make us proud!!..
DLCW dijangka sampai ke tanah air pagi esok di KLIA...pada jam 7.30 pagi.   #TwtUpChongWei mungkin akan diakan diasana bagi menyambut kepulangan beliau dan menghargai segala usaha keras beliau.

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home