Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, June 30, 2012

wayang, shopping

Bismillah...

Semalam Jumaat, so plan ngan adek nk g tengok wayang. Sebenarnya aku ni nak tengok sangt Mael Lambong. hahha sebab ramai yang tweet cakap Mael lambong best  kelakar.. hahah dan memang tidak rugi la dapat tgk. Aku siap booked tix awal2. so sampai jek terus g bl popcorn dan tapayah nak beratur beli tix lagi. Thanks pada adekku echah sebab sudi melayan kakak mu ini. dari 5 bintang aku bagi 4.5 bintang lah. hahha dari mula sampai habis memang gamatlah dengan gelak ketawa dalam pawagam tu. Finnaly.. dapat gak tengok Zizang heee


Lepastu aku ke vincci shopping sandal. hari tu ke Kuantan tapi xder saiz kaki ku yang syomel ni. huwaaaa so kali ni pergi jek la vincci.. situ jek kot ada saiz aku pon.Alahamdulillah abnyak lak stok untuk saiz kaki ku ini. So aku rembat 3 pasang terus. senang skit wehh tapayang pening nak fikir beli dah tahun ni. Kita beli tahun depan la pulak. eceh.. hahah

Sebelum adek aku si echah tu berangkat ke Uitm Jengka nak buat short kos, so aku ajak dia jalan2 tengok wayang, makan2, shopping dulu. hee kalau tak susah la aku nak kemana-mana kalau dia xder.. aku bukannya boleh drive pon. huhuhu..

tu jek nak cerita.. heeee
bai


0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home