Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, June 7, 2012

tempek tang sana.. tempek tang sini..

Bismillah...

Perghh tengok tajuk tu xboleh nak blahhh pastu cam panjang pulak kan.. over kau nyahhh,.,,.
Before tu nak bagitau, semlam  baru berkesempatan layan Final Super Spontan almaklumlaaa masa hari final tu aku ada kat kampung dan kat kampung belum pasang astro lagi.. huwaaa nangis dalam selimut.
Aku memang respect la dekat zizan yang macam serba salah sebab dia menang dan kawan baik dia Johan naib juara.. dia macam alaaa xsampai hati gitu.. hee sweet.. sangt bff lah dorang.. hiodup JOZAN!! eh tetiba kan.. ok dah.. bukak cerita tempek menempek lak ;p

Semalam pergi watson, n than mengshopping laaa alat mek kak.. mekap laa... malam tu aku ngan adek terus melaram.. almaklumlah muka kering2 sebab baru balik dari mandi air terjun. eh lupa xupdate entri pasal g air terjun tasek kenyir.. nanti2 lah.. -..-

Oklah ini produk yang kami try semlam...


Pore pack tu... memang best pakai sebab mmg habislah pori2 yang hitam kat hidung tu tanggal.. tapi masalahnya sakitttttt bila nak tarik cabut tu... sampai terbensin2 aii uolss... -..-

yang cucu amber tu.. eh cucumber... tu lekat kat dahi.. eh bukan2... lekat kat mata laaa.. untuk kelegaan dan mata yang kering... lepas pakai rasa cam wahhh segar skit.. heee sikit laa keh3...

warna coklat tu Collegen ok.. untuk lingkaran dan eye bag bawah mata.. yang ni aku beli dengan Irine Nadia Marcello yang cantik comey tu.. hah? tak kenal..sila google.. malas nk letak link..;p


Yang ini my sis yang koya... dia nak jadi model blog aku yang tak laku ni.. kofkofkof.. dialah yang menghasut aku beli semua ni dan pakai ngan dia sekali.. sejak bila entah reti nk jaga kecantikkan dan mekap segala ni...dia ni kan, aku saspek sejak da mula baca belog2 Hanis Zalikha... pastu ngan si Fatin Liyana yang cute tu.. lagi sorang ngan Yuyu Zulaikha yang tecik molek ala tomey2 tu... hahah..eh lagi sorang tertinggal Maria Elena.. kemainn nak melaram sajo kejenyaa...

Ok lah stop dulu.. nanti kalau dari aku up pasal gi tasik kenyir tu... sekarang manyak lah malas nak upload pic.. huhuhu

ok babai.. babai.. baabaiiii

Assalamualaikum...  ;)


0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home