Sunday, March 18, 2012

Balik kampung

Bismillahirrahmanirrahim..

Dah lama tak balik kampung. Da hampir2 3 bulan kot. Umi ngan abah dah seminggu lebih balik kampung. Rumah kat sana pun nak kena jaga, bersih jugak kan. Kang xcepat lak buruk rumah kalau lama kena tinggal.

So hari khamis lepas kitorang balik la kampung, heee rindu jugak nak balik kampung sebenarnya. Adek aku ecah yang drive dari kemaman ni ke Kuala Terengganu. makan masa dalam 3 jam jugak a. Mula2 tu umi macam tak berapa nak bagi sebab ecah tak biasa drive jejauh lagi. Tapi bila along pon nk balik jugak, umi bg konvoi la ngan along. balik tak lama. dalam 2 hr je tapi seronok la kan.. terubat la rindu kat kampung.bertolak dalam puul 5.30 sampai dalam pukul 9 malam. anak2 buah seronok dapat jumpa aki ngan nekmi dorang.

Meh nak tayang gambar rumah aku kat kampung.Bukan rumah aku la.. rumah Abah sebenarnyaaa hahah

syiling rumah. hahha

pokok tiang rumah ;p

pondok (dalam pembinaan)

pokok anggur



car park

Hari jumaat pergi Batu 6 borong kuih muih klasik.hahha lawak sangat sebab kitorang tak kenal nama kuih. siap makcik2 yang berniaga kat situ tolong bagitau satu2 nama kuih. kah3... ada Cara Berlauk, Akok jagung, Akok kedut,Koleh lemok,laksam dan banyak lagi lah kitorang borong.. Murah lagi laa kalau nak banding ngan kemaman ni.

kuih yang di borong


Pastu singgah umah mak cik tgk tok ki... Alhamdulillah tok ki sehat. sehat2 orang tua kan.. baring jek laa.. n than pg rumah mama (mak cik aku) pulak. balik sekejap kan.. kena la melawat2 makcik2 ni... ssh da nk jumpa selalu.. kalau tak raya memang jarang la kami balik.


icity katanyaa

Malam pergi ke Icity... erk.. terengganu punya mini icity katanya.. hahaa best gak laaa tgk2 lampu malam2.. bawak anak2 buah.. kemain seronok dorang berlari kesana sini.

Semalam balik kemaman.. bertolak dalam pukul 3... singah menyinggah... dalam pukul 6 sampai.. heeee...
Alhamdulillah.... segalanya selamat.. so lepas ni boleh balik kg lagi...dengan adek... huuuuuuu

ok bai..

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang