Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, July 2, 2012

Berakhir Sudah Demam EURO 2012 SPAIN CHAMPION

Bismillah..

Ha.. finally deman EURO 2012 da pon berakhir, so dah xder la kan yang mengantuk time gi sekolah, time g kerja kan... hurmmmm..
Semalam Final Spain vs Italy... oleh sebab da Final, so dengan senang hati aku bagi lah kebenaran kat adek ku yang bongsu berjaga tengok bola walopon dia kn g sekolah esok tu.. xpe laa.. kalau aku tak bagi pun dia tetap gak nak tengok. lagi pun kebetulan ummi ngan abah xder, balik kg. So memang nasi lemak lauk telo mata dia la kan... xder orang nak bebel kat dia kan.Akau malas nak bebel sangat, dia da besar janji time nk kejut dia g skolah tu dia tak liat nak bangun. kalau tak memang aku jeritttttttttttttttt kekuat.. hahahha.. walopon aku ni kecik, tapi suara aku kuat tahu... *pasang mic* 

Adek2  aku semua sokong Spain, aku pun. sebab? entah sebab ramai yang cakap Spain hebat.. so aku sokong jugak arr.. aku bukan peminat bola ok... aku sokong pasukan yang menang.. keh2.. lalang beteii..

Oklah. Spain telah membelasah kaw2 pasukan Italy dengan 4-0...  so Congrats lah buat Pasukan Spain dan jugak buat penyokong2 Spain.  suka la tu.. so hope korang xder kena Monday blues bagai hari ok.. mengantuk tu korang punya pasal la an. heeee.

Piala EURO 2012 milik Spain..

ok dah. habis demam bola.. now time tu bersipa sedia untuk menyambut Bulan Ramadhan yang tinggal lebih kurang 19 hari sahaja lagi...

OK babai..

1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home