Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Wednesday, October 17, 2012

Drama Adam dan Hawa

Bismillah...

Ha, korang peminat Aaron Aziz macam aku? heee kalau korang ni peminat Aaron mesti korang suka tengok Drama AdaM Dan Hawa kan. Dah episode 30 dah. fuhhh so far aku xmiss pon lagi tengok drama ni. Walaupun kat rumah aku tak ada Astro HD, tapi akau gigih jugak tengok kat online. Setiap hari, datang je keje, benda pertama aku akan buat is Tengok Drama Adam dan Hawa.Aku ada baca novel dia hari tu.memang syiok.. tapi drama lagi syiok sebab ada Aaron Aziz as a hero acehwah..

Dan yang melakonkan watak Ain Hawani yang very the ego dan keras kepala is  Nadiya Nissa.. memula kan macam alahh xbestnyaaa heroin dia.. ni kan. tapi lama2 bila tengok wahhh best nadiya ni berlakon.. meletop! sesuai ngan watak gadis kampung yang bijak, keras kepala dan ayu ni.


Ala, anak buah aku aqis yang umur 4 tahun pun pandai tau, suka sangat lah dengan si Am ni. Tersenyum-tersemyum dia bila tengok drama adam hawa. hahahha mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan.. tengok mak sedara dia lah... ekekekke.. peminat setia Aaron Aziz ok.. ;p

Kalau korang yang xberkesempatan nak tengok lagi drama ni sila la tengok, garentilah tak rugi gua cakap sama luk. korang yang xder Astro HD or memang xpasang Astro boleh tengok kat sini. Adam Hawa.. dari epiosode 1 hingga lah yg terbaru.

yang ni spisode terlatest
Adam Dan Hawa Episode 30



      

Selamat menonton yaaa...

wassalam

1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home