Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, September 12, 2009

eiy-Da~ noT WeLL


Hari Khamis 100909,
aku da mule batuk2 kecik n perit tekak ni.ni la jadi nyer bila aku asek dok pk yg bukan2..pk sal perkara yang da tau kesudahannyer..da la stop la wahai cik eiyda, dr pk benda2 yang xder faedahnyer.huhu
berbuka pusa dengan mee soto, tp xsnap pic pon..xder mood la..lg pon aku xder selera langsung nk mkn...ambik sikitjek..pastu trs g mandi, solat n ngaji.Makan ubat n rest...so..not well...huhuhu

Hari Jumaat 110909
sahur tadik, umi masak asam pedas ikan kerisi...mmg feberet aku la..tp disebbkan batuk n tekak yg semakin perit, lansung hilang selera aku..juz jamah sikit jek...hadoi..so xsuke bile jd cam ni.pas sahur sambung tido...xlarat da nk bangun, kol 11 lebih aku bngn mandi..
tp badan lemah lonlai...panas jek, berpeluh2..sahur tadik aku da telan ubt demam dan batuk...
tekak rase kering sangt..asek batuk2..huhu..
pas solat zohor, aku terbongkakng jek atas katil..huhu..mmg xlarat sangat..da la2 aku da xnk pk2 lg...aku nk sihat...
umi masak sup tulang..aku jugak yg suruh..ni la kalo da demm tekak terasa nk mkn sup tulang jek..huhu...adek aku plak nk mkn daging black papper.pic pon xsanap jugak..faham2 jek la ek knp..
so, menu berbuke hari ni, sup tulang, daging black papper,sayur cukup rase(cam lam iklan tu) heheh dan dessertnyer serikaya..
aku still xder selera, juz minum sup sikit pastu da pergi mandi, solat, ngaji.pas telan ubat terus tido..huhu..

1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home