Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, November 10, 2012

Congratulation My Lovely Cousins

Bismillah..

Alhamdulillah selesai sudah Majlis akad Nikah Sepupu aku, dua beradik buat sekaligus. Yang kakak sebelah pagi, yang adek sebelah malam.

Semalam aku gerak darirumah ke Ajil, dalam pukul 10,00 pagi. Umi cakap majlis start mybe dalam pukul 11.30, so cam sempat la kan sampai. Tup2 pukuil 10.30 Pak cik aku call tanya ada kat mana? sebab majlis akad da pun selosai. hayayo.. xsempat aku nak tengok suami Gdah. Sebab masa aku sampai tu dorang dah pun balik. woooo..

Tapi still sempat bergambar ngan Gdah, the bride.. u know what? aku suka giler ngan baju dia yang sangat gojes itu.. buat sendiri ok.. design, jahit pastu jahit manik2 pun sendiri so best kan. dan baju tu sudah tentulah lain dr yang lain limited. Dedua beradik tu padai menjahit. yang adik Ghah memang tukang jahit, yang kakak Gdah tu pulak pandai jahit manik2 kat baju... kombinasi baju warna putih, dengan manik2 pink+putih lepastu dengan kuntuman bunga ros warna pepel2.. cantik.. yang adik pulak semua warna putih, very the gojes ok..


The Bride

Sementara menunggu majlis si adik pada belah malam, selepas isyak, siang tu kitorang dok borak2 jek laa maklumlah bukan senang nak dapat masa2 cam ni kan, lepak2 borak2 gosip2..kazen yang paling rapat dengan aku walopun beza umur kami 2 tahun.Dah kawen dah dia.. Alhamdulillah...

Malam tu dalam pukul 9.30 jugak la baru Tok kadi datang, lepas seleesai semua,. makan2, kemas2 pukul 11 lebih bertolak balik. singgah kt kg dulu kejap, le[pastu br gerak balik kemaman. Puklul 3 pagi sampai fuuuuuu berjalan sakan satu hari sebab hr ni kena keje, nanti minggu depan start selasa-jumaat nak cuti lagi, sebab majlis kenduri pulak.

Selamat pengantin Baru GDah dan GHah semoga kekal hingga ke akhir hayat...

* gambar amik lam instagram jek, sebab xsedut lagi lam hp.
*mengantuknyaaa fuuuu fuhhh -..-

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home