Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, August 10, 2009

eiy-Da~ SaNGaT SukeR


Sesekali terasa gak nak share ngan korang, ape yg aku suke.Suke pe ek?makanan,minuman?bukan2 ni pasal something yg kalo orang tanyer..pe yg eiy-Da suke?xampple like something la.. kan.pe yg mule2 akan terlintas kat pikiran ni.

First yang akan terpikir ialah 'PINK'. Tak kira ape bende skali pon, janji kaler pink mst aku teruja punyer.
Baju,aksesori,kereta,handfhone,handbag,seluar,jam..pe saje la..sampai adek bradek, umi abah dan kwn2 terdekat da tau sangat.Pantang tgk kale
'pink' mst dorak cakap..tu2..pink2...hahah..



salah satu bende PINK yg aku lom dapat..huhu

Ni lak bende2 pink kaler yg aku ade..tapi sikit jek ni..hahah


sayunk sangat ni..

ok..habis bab pink, skang yg 2nd akan aku terpikr ialah..jeng jeng jeng...nyum2..Cake!! yey!!
Cake pe yg aku suke?..xlen xbukan dan xsyak lg...Cheesecake..nyum..sedap2..(lapo la plak)..




Best kalo dapat ni

3nd aku paling suke mengumpul..heheh..bukan mengumpul bopren atau mengumpul setem ok..huhu..aku suke kumpul aksesory wanita (da tentu2 sebb aku kn wanita)..heheh..kalo aku pg mn2 pon..xkire la jauh ke, dkt ke..aku mst jth pd kewajipan untuk aku rembat atau bahasa sopannyer membeli dengan duit sendri pape jek aksesory yg menarik ht aku..fuhh,...jth cintan..heheh..



Oklah kan..bukan nak menunjuk2 tau..jauh skali nk bg kt korank tau..hahha..juz nk bershare2 something kan..xsalah kan...pe yg korank suke laks?...hihihi








0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home