Sunday, November 8, 2009

eiy_Da 'xmatang ke aku?~


Sekejap jek kan ms berlalu..pejam celik pejam celik da nak hbs tahun 2009 ni.Aku plak tahn ni da 25 tahun..hokey.Tapi rase cam budak umo belasan taun jek..keh3..tak matang ke?
umi salu cakap...owang len kalo umo cam ni da kawen..da berderet anak aauu.. ni tak perangai cam budak2..cakap sket majuk..aduss. tu yg aku paling xske dengar.Ape..kalo da dewasa xleh majuk ker?.dak2 kecik jek leh majuk..huhuhu.

Aku sendri pon rase yang aku ni xdewsa atau matang sebb kalo nk g memane..msti ngan umi or abah or adek badek ..xder nk sowang2..nk jek kn memebebel nnti...pastu pape hal..aku akan cakap ngan umi..xkire ape hal skalipon..walhal sal bf skali pown..hahha xleh blah kan..
soal kewangan, soal pompuan, nk beli paper pon kekadang tanyer umi dl..leh ke tak?..ni xmatang ke..atau anak manje?..entah..mybe jugak disebbkan kedaan aku yg sering2 jek sakit, membuatkan umi salu nak jaga aku.Aku cuba nk jd dewsa dan berdikari cam owang lain..tp cam sukar la plak kan..heheh..

banyak benda yang aku xleh nk lakukan cam org len...tengok wayang..men bowling, lepak2..makan sana..mkn sini..sebb aku da terbiasa ngan rumah.Cuti dok rumah..nk g memane ngan umi n abh...kalo tak dok jek ar terperuk lam umh tu...dengar mp3..baca novel..rase cam xder life n xder sosial lam hidup aku.


p/s ; kalau cam ni lah...sampai tua pon aku tak kawen..hahaha




6 comments:

  1. ye..sama je dgn ein...tp xde la suma nye dgn mak abh..lgpun ein jenis lasak...hehe..pasni suh je umi sis cari kan jodoh..kih3

    ReplyDelete
  2. Salam sis~~ Dok umah tak pe wa.. jan asyik terperap~~ hehehe~~ jom exsrsise~~

    ReplyDelete
  3. hanc:
    ala kalo dok umh salu boring gak dek...nk g joging mls heheh

    ReplyDelete
  4. marilah kita sama2 menunggu hingga kita takkan tertunggu2 lagi yg memungkinkah kita trmangu-mangu

    :D

    ReplyDelete
  5. nazra:
    ahaha pe tu berbelit2..tertunggu2 termanggu2,,,ahaha xleh blah ok..hahah

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang