Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, November 2, 2009

eiy_Da 'aku angau?.keh3


lately aku ssh betul nak lelap mata ni.entah kenapa aku pun tak tau la.Salu aku msk jek bilik lam kol 12.00 am...dengar mp3 sekejap..pastu mt sure layu n tido..kroooh3...siap mimpi best lagi..
tapi skang..gilew ssh mata aku ni nak lelap..dah dipejam2..xmau gak die tutup...pusing sane,...pusing sini....sampai adek aku cakap..asal ni eh...macam ayam mengeram jek nih..cis kuwang ajo ek...tolak kang..hahah
mybe aku banyak sangt pon berfikir tapi pe yang aku fikir, nak kata keje belambak2..xder makneyer lah.Aku ni keje rileks jek, kekadang jek la tension, pewnat.melayan kasteme yg bermacam2 hal...penin kpl neh.

Nak kata sebb kes penyakit kurang darah aku dtg balik..xmungkin kot..sebb da g check..sume doc cakap u ok now, dun worry..jux mkn ubt, jg mkn dan bnyk rehat.Fine Doc!...
sume tu aku da buat...(mkn jek la kurang)..entah xder selera..

nak kata aku pk sal cinta...ayyak..tak mungkin..ke mungkin..entah..ssh la mau cakap skang...hati ni asek gundah gulana jek hahah..gilew ke pe?..da lm ekceli tk rase cam ni..haaha gara2 bermen kata..hati sudah terpaut?teringt pl;ak kt lagu kerispatih :
Bila Rasa Ini RasaMu.
"Aku Memang Terlanjur Mencintaimu
Dan Tak Pernah Ku Sesali Itu
"

huhu..aku kah yng bersalah..kalo die tak melayan?aku xder la rase cam ni kot....keh3..
sah die ngeri ngan aku pasni..
tp kalo die wat xtau jek..wat dunno kan..pe kan daya aku...aku jatuh tergolek dog pown die bkn tau..huhu..sadis btl la cam ni....huhu..OK FINE SAYUNK!!!!!

tdo xlelap..mkn xder selera..pe mau jd neh..adudud...
Ape perlu aku buat? tenangla wahai hati...lapang la wahai jiwa...

8 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home