Tuesday, July 26, 2011

........

Aku tak tau kenapa hari ni...nipis sangat tahap kesabaran aku...ibarat kulit bawang yang terlalu senang di carik2...
Mata ni macam xleh stop nak berair je....naik bengkak da ni.da macam ada paip bocor aje....terasa panas mata ni. YUP!! ..aku kat cc skang...tengah keje...sesakit mana pun hati aku ni..keje is keje...be profesional eiyda..buat tak tau aje dengan kasteme yang pandang2 aku...aku senyum...senyum kelat....

Dah lama sangat kot aku pendam segala hal dalam hati ni...terlalu lama kot aku bersabar dengan semua ni.Sampai aku dah leh nk bendung lagi..tak boleh nak bendung langsung. sampai satu sebab yang kecik, yang da selalu aku lalui..buat aku BOM! meletop bagai gunung berapi yang sangat sarat dengan cecair panas...mengalir dengan lajuuu..sakitnya rasa Allah saja yang tau.

Aku tak suka kalau orang yang terlalu suka mengungkit dengan apa yang dia buat....Aku sedar..aku tau...jangan la ingat mentang2 aku xberdaya macam ni...aku boleh diamm jek sampai bila-bila...

Nampak sangat tahap kesabaran aku da habis limit....da tak terpendam dah...akhirnya terluah jugak..semoga aku dapat kembali kesabaran aku tu Ya Allah...

1 comment:

  1. kenapa ni sis...sabar byk2 sis...setiap dugaan yang menimpa tu, pasti ada hikmahnya...kuat kan semangat tau...

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang