Monday, July 18, 2011

Bulan Mulia

Bismillah...

Ha...tak lama lagi dah nak masuk Bulan Ramadhan kan...maknanya bermula lah Ibadah Puasa yer tak..wowo macam tak sabar jek..heee..mybe dalam 14 hari lagi kut kita akan menyambut kedatangan Bulan Mulia, Bulan Ramadhan Al-Mubarak ni.

Bila masuk je bulan ramadhan, apa yang biasanya kita pikir dulu? soal menambahkan amal ibadat atau pun soal menambahkan berat badan dengan bermacam-macam jenis kuih muih dan makanan yang di jual di bazar ramadhan?

Bulan Ramadhan adalah sebaik-baik bulan.Bulan untuk kita menambahkan amal ibadat kepada Allah. Puasa tahun ni macam xberapa best sangat sebab umi ngan abah akan buat umrah awal-awal puasa nanti.Mybe dalam 12 hari jugak..huhuhu..tak pe la kan..biarkan umi n abah berehat2 kat sana.Kami kat sini akan berpuasa seperti biasa.masak-masak untuk berbuka dan juga sahur.InsyaAllah..doakan semoga umi ngan abah sihat dan selamat kat sana.Semoga amal ibadah mereka di berkati oleh Allah.Amin.amin..

Semoga Bulan Ramdhan tahun ni lebih baik dari bulan-bulan Ramadhan yang lepas....

wassalam..

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang