Sunday, July 17, 2011

Tak suka lah tahu tak??


Bismillah...

Korang mesti ada benda yang korang suka dan korang tak suka kan.Macam i jugak. i paling tak suka bila kena menunggu lelama..berjam2..kadang2 kalo makan masa setengah jam pon da leh buat mood down, muka ketat dan muncung yang boleh diikat dengan reben...ce try...

Lagi satu paling tak suka orang yang kuat kencing kalo dalam bahasa urbannya.Kalo dalam bahasa melayunya..penipu/pembohong.bagi i, kalau sekali orang tu berbohong dengan sengaja, memang sampai ke mati hidup balik pun i tak akan percaya dah...TAK AKAN...

Ya.. no body perfect kan...tapi kalau sekali dua dorang buat perkara ni, i tak la kisah.Tapi kalau dah berkalai-kali tu ape maknanya?? Biasa memang macam tu kan. Perkara yang kita tak suka tu lah, yang kita kena hadapai selalu.Mungkin itu satu ujian dari Allah.Nak tengok sejauh mana kesabaran kita.

Ni antara dua perkara yang boleh buat mood down giler2...boleh buat satu hari suntuk i tak bercakap dengan orang tu..yang boleh buat muka ni ketat jek..buat hati ni rasa macam dihiris2,,,pedih tahu tak? mybe jugak sebab i bukan jenis macam ni. I tak suka orang lain menunggu2 i...dan InsyaAllah..i tak akan berbohong dengan sesapa pun. tapi kalau ter ada tu mungkin Terpaksa... Orang selalu cakap..tu la....baik sangat....caya sangat....huhuhu..entah..da memang jenis macam ni.Tak kena lagi tak pe.Tapi bila terkena sekali..sampai mati pun i tak akan lupa.

Lagi satu tak suka bila orang da tau apa yang kita tak suka..tapi dia buat jugakkkk...ini memang boleh mendatanag kan marah..tapi tu lah..manusia kadang2 memang xleh lari dari kesilapan kan...Sabo jer laa....

Persoalannya sekarang, Seorang pendendam kah i?? huhuhu kalau da cakap TAK SUKA...BENCI..MENYAMPAH.... memang tak boleh nak buat apa dah....entah...xtau nak cakap acaner.

ok bai...

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang