Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Tuesday, November 20, 2012

Shawls From Old Blossom Box!

Bismillah..

Dah lama aku shopping online ni, dulu aku selalu shopping tudung, shawals, beg,purse, jam, barangan kucing dan banyak lagi lah melalui online ni. Nasib baik la aku xder m2u or cimbclik! kalau tak hari2 aku shopping agaknya, pastu duit lam akauan licin.. hahahha..

Saja xnak buat sebab dah tau aku xleh kalau da buat shopping online ni boleh lupa diri. Yer la aku susah sebenarnya nak menshopping selalu, maklumlah xder kereta, lesen xder, tak kan nak harapkan orang sokmo kan.So, jalan paling mudah, aku shopping online jek. balik keje, aku bank in kn duiat, xpun aku tumpang guna m2u akak aku, aku bayar cash cam tu lah. Tapi memang dah lama la aku xshopping online ni, nak2 beli tudung or shawls, hari tu akau banyak beli barang2 kucing jek, macam carry cage, food feeder, macam2 lah.

Dan semalam aku terlihat satu shawls cantik giler dekat instagram oldblossombox.Novelty Bow Shawls colour purple... very cantik, skali tgk terus berkenan dan terus emel dan terus transfer duit heee xmahal ok cuma RM 30+ post RM 6= RM36 sahaja.. material dia pon sangat best.. 

Kalau korang nak beli, boleh ke FB OldBlossomBox tak pun ke BLOG dorang dan boleh jugak usha gambar dekat Instagram dorang @oldblossombox .kalau nak order just send emel dan nanti dorang akan bg detailsnya.. sangat mudah. Paling best wrap dorang yang cute, sweet dan cantik. suka suka suka


Cute & sweetkan bungkusan dorang heee

Ada banyak lagi design  baru yang korang boleh pilih. cantik-catik, kalau ikut nafsu ni mau semua aku borong. hahahha *tgk duit lam acc* ok nanges ;p 


Ini antara koleksi yang ada pic from instagram oldblossombox... cantik kan... kain dia berat n mudah nk pakai.

dan taaaada!!! inilah yang aku baru dapat tadik. heee xsabar nak pakai..cantik kan... kan...

ok lah cikedaot!!

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home