Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Tuesday, August 11, 2009

eiy-Da~Try Test

Ok..skang aku try test gn lappy kecek aku ni mensearc internet dan menaip blog.Hari tu da try, tp sekejap aje sebb adek aku sebok lak die kn..nk gn..ngengader tol.huhu.So, tadik, aku da boring tahap gaban asek bukk tenet gn my pc (servernyer)ssh nk konsentret coz kn lyn kasteme lg.So, aku gn la lappy ni.Tapi betulla kan...bl lappy ni terlalu kecek, comey n kiut mmg xdinafikan lah, tp jari ni asek salah tekan jek.besar sgt ke jari aku ni ha?,,aduuss..tangan kene kurangkan kelebaran sewaktu menaip,jari kn betul2 jth atas keynyer...kalo tak,mesti salah taip punyer.susah2...kecek,comey dan sedang di usung kesana sini, tp tu la kelemahannyer...erm..kepuasan berblog atau bertenet atau bertweet tu kureng sketla kan,,heheh..ok lah, just nk bagitau korank jek..kalo korang der interest nk bl lappy mini ni...okeys..

p/s : aku taip dengan perlahan2 dan bnyk kali aku delete perkataan slh ni..huhu







2 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home