Thursday, November 19, 2009

eiy_Da 'lelaki Vs payung'


skang ni musim hujan bukn sahaja kt pantai timur malahan di kawasan len2 jugak kan.kat negeri korang mesti hujan kan tapi jgn la sampai banjir tu yg tak bape syok.aku xsuke banjir sebab aku ni xpandai berenang dan lagi satu sebb aku ni geli kalo ngan air banjir..cam2 la aku byngkn..itu la ini..eeeuu..huhu..

orang tua2 cakap, sediakan payung b4 hujan mau turun kan..heheh..so skang ni mesti laku giler la payung...pada korang yg br nk wat bisness pe kata korang jual jek payung..sah2 laku beb..heheh,,

Tapi kan aku rase cam agak pelik la bila ader lelaki yang malu nk gunakan payung..katanyer tak macho lah..cam pondan lah.Pe kes?..dorang lebih suke basah lencun dari pakai payung..hilang macho ker?..walawess...len la kalo dorang gn payung yg bunge2 ke, kaler pink ker xpon bentuk buah stobery cam aku punyer ke..hahah kan.Leh la dicop as a pondan or xsachok kan.

tak pon dorang akan berpayung bl berpasangan..kapel la kan..so Lomantik la kununnyers..kalo sowang2 xdenyer kot..
Entahlah..ni pe yg aku jumpe lah..mybe korank tak kot..mybe korang akan pakai bj hujan, xpon helmet jek..huhu..

p/s: entry yg sangt mapek..huhu..hati ngah dilanda 'hujan'..huhu













11 comments:

  1. tp lelaki kan mmg control macho. rela basah drpd brpayung :P

    ReplyDelete
  2. haha..mcm ein juga..x suka berpayung..lbh rela berhujan dan basah dr bw payung...lalala

    ReplyDelete
  3. kalau payung strawberry cute mcm dlm gambar tu....tak hujan pun cik pora rela guna....

    berkepit je....

    sediakan payung sebelum hujan.

    :D

    ReplyDelete
  4. huh. aku rela berpayong dari basah2 pastu demam. kalo jln kaki laa... kalo naek moto aku redah aje... xde payong xde baju ujan.. haha

    ReplyDelete
  5. Naz : tau xpe...rela demm ke pe?..huhu

    Ein : der lak xsuke payung..kalo basah lencun kang ssh pastu demm lg la ssh..huhu

    ixora: really?..i have dat stobery payung la..dats way i suke berpayung..tp lelaki malu nk berpayung ngan i..hahah lantak kan..

    Paeh:..betul2..dr bsh bek berpayung.kalo naik motor berpayung kang u terbang lak..hahah

    ReplyDelete
  6. pakai payung?eee..xbeshla..bek pkai baju hujan..haha

    ReplyDelete
  7. oh!dawie :
    malu ke pakai payung?...heheh..pakai bj hujn rimas jek..xpon biar jek mndi hujan..best pe,,hehe

    ReplyDelete
  8. Bukan takmo guna, kekadang tertinggal :) Tapi teman prefer guna topi /baju ujan jewr.

    ReplyDelete
  9. aku lagi suka guna sweater kalis air..payung ni leceh

    ReplyDelete
  10. kadang kes nye tertinggal atau terlupa nak bawak. tapi nak kaber punye pasal guna laa alasan tak macho laa ape laa... stended arr laki dan ego mmg tak dpt dipisahkan.

    aku suke pakai payung kaler itam, pastu yg kecik supaya muat utk kita sorang2 je.

    kalo ada gadis nak tumpang, nak tanak terpaksa laa berhimpit2. keji kan?

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang