Sunday, December 4, 2011

Pertunangan adek


Bismillah...

Hello!!!!
Selamat berhujung minggu semua....hari ahad kan..tapi i akt terengganu ni kerja..huhu..Alhamdulillah.....segalanya berjalan dengan lancar semalam..my bro selamat bertunang dengan pilihan hatinya... walaupun majlisnya cuklup simple tapi penuh bermakna...wahahha kemaian ayat aku..

Semalam balik kerja da pukul 7.30..mandi..makan..siap2..pukul 8.30 terus ke rumah pihak perempuan..alahh bukan jauh pon satu taman perumahan dengan iols jek...sedara mara pun cuma pak cik i, pak din satu family jek yang hadir.Sebab umi ngan abah xnak la kecoh2 lagi...bertunang je kan...lagi pun macam xelok la buat besar2 ajak semua orang kan..

Tema malam tu PINK..dan i memang da tau dr awal lagi...so melaramlah dengan baju pink yang zaman bila punya entah.hhha...
ok lahh semoga hubungan ini berkekalan sehingga ke jinjang pelamin kelak....dapata dek ipo la iols tak lama lg...dh la langkah bentul iols..menyampah tahu... hahahhah xD

 umiku...

 kami 

 before berangkat 

 bakal besan

cincin tunang


wassalam.... :)

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang