Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, January 2, 2012

Happy Birthday To Me!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum semuaa....

Wawawa hari ni 02012012 Hari Isnin... Happy Birthday to me!! happy birthday to me!! yang ke berapa? ace teka ce teka.. heeeee yang Dua Puluh Lapan tahun ok... banyak giler nombor tu kan..

Alhamduliillah bersyukur kehadrat Ilahi atas pengurniaan ini. pejam celik pejam dan stiil boleh celik dah 28 tahun aku hidup di bumi Allah yang luas ini. Subhanaallah... ku panjatkan kesyukuran pada mu Ya Allah...

Semoga dengan pertambahan umur ku ini, di berikan kesihatan yang baik, di murahkan rezeki dan di permudahkan perjalanan hidupku ini. Semoga ditabahkan hatiku untuk menempuhi liku2 kehidupan.Aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang...

Aku Bersyukur Pada Mu Ya Allah...
Terima Kasih Umi & Abah kerana melahirkan,membesarkan & menjaga aku hingga sekarang... Luve u all... 
Terima kasih buat my siblings.... sayang semua...
Terima kasih my friends...my old friends...my FB friends & My Twitter Friedns...
U all make my day ok!! Love ketat2...

1 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home