Sunday, February 24, 2013

Isu Tuan Guru Nik Aziz, BR1M dan Haiwan

Bismillah..

Isu ni sebenarnya ada lah dengar dan baca dalam surat khabar. Semalam BIL ada cakap pasal isu ni, so aku macam terkejut jugak, macam tak percaya pun ada ye la sekarang mana boleh percaya 100% percaya bulat-bulat dah banyak yang auta dari yang betul.

ni ada sikit lah yang aku baca dalam beberapa blog pasal isu ni, dan aku pun faham maksud sebenar Tuan Guru Nik Aziz tu. Berkias. So kena faham bebetul dulu sebelum buat kenyataan waallahualam.



Untuk lebih jelas dan faham, dan jugak boleh baca pendapatan dan kenyaatan Ustaz Azhar Idrus boleh baca dekat sini  Isu TGNA

Waallualam.

*jangan mudah terpedaya dan percaya dengan hal yang kita tak tahu hujung pangkalnya.


No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang