Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Tuesday, February 12, 2013

Tahun Baru 2013

Bismillah..

Permulaan tahun baru, aku berada di rumah kak long di Felda Tenggaroh mersing Johor. Oleh kerana kak long still dalam berpantang, so aku tolong la kak long kat rumah dia mana yang patut, jadi bibik sambilan lah ni katanya. huuuuu.

tapi bukan banyak pun kerja yang aku buat. bangun tetap pukul 10 pagi jugak, sama2 ngan baby, ngan mak baby sekali. hiks.

Caca, Aqis & Piki Piki

baby Piki piki 

Rutin aku kat sana. bangun pukul 6.15,pagi solat subuh, kejutkan anak2 buah caca ngan aqis mandi, siap2 pergi sekolah. lepas dorang semua dah selamat pergi sekolah, aku kak long ngan baby rifqi pula pergi sambung tidur.. heee sgh0noknya. pukul 10 pagi, bangun mandi, sarapan. kak long mandikan baby rifqi, aku cuma jagakan kalau2 dia menangis nak susu ke ape, masak untuk lunch, solat lepas tu tengok tv.. petang dok kat luiar tak pun tengok tv lagi. mlam masak malam, kadang2 tu beli jek, makan, lipat kain, tido,. gitulah setiap hari selama hampir sebulan aku di rumah kak long. hari minggu keluar pergi Jb, mersing, kota tinggi.

Makcik with the babies

Balik kemaman akhir bulan jan 2013, aku mula kerja balik. fuhhhh...

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home