Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, September 24, 2011

sabar jer laaaa


Bismillah...

Haihh...dugaan-dugaan.Da 2 minggu benda meleret tanpa kesudahan.last2 today dia datang dan terang2 salahkan kitorang.Tulah sikap segelintir kasteme yang tak boleh nak terima hakikat bila benda yang diorang suruh repair tu rosak benda lain dan bukan benda yang dia jangka. I as a peniaga tak kan sesuka hati nak rosakkan harta benda kasteme.Gile ke ape? seboleh-bolehnya i akan buat yang terbaik untuk kepuasan pelanggan.

Da dekat 6 tahun kot i berniaga ni la first time i kena macam ni.Dipersalahkan 100% dan dimintak untuk mengganti kannya dengan yang baru.What the ****.Bila di tanya, dia cakap saya tak salahkan sesiapa...dah yang suruh kami ganti tu apa? bukan salahkan pihak kami?..wahai kasteme ku yg budiman..please lah faham.Benda elektronik macam ni. kita tak jangka bila masa dia nk rosak, bila masa dia nk Ok.

Kami selaku peniaga just buat apa yang kasteme suruh jek.kami xder nak memandai2 nk kopak2kan ke ape ke.Susah jugak berdepan dengan orang yang xnampak salah dia. sabar, sabar dan sabar.Tak pe, kami mengalah. kami akan try buat yang terbaik tapi kami tak janjikan apa-apa.kami buat semua ni sebab fikir awak kasteme kami dan kasteme always right? yaa right lah sangat.Dan lagi satu sebab kita sekaum dan seagama.Try awk pergi hantar kat kedai lain.Saya berani jamin, xder siapa pun yang akan layan.

Ok dah.luahan perasaan hari ni.kesian my tech, muka tension giler bila dia dipersalahkan atas perkara yang terang lagi bersuluh dia tak buat.sabar jek la yer.

wallahualam..

p/s: Semoga Allah berikan petunjuk siapa yang benar, siapa yang salah. dan permudahkan segalanya.

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home