Thursday, September 8, 2011

Mimpi

Bismillahh..

Sebut pasal mimpikan.Ada yang cakap mimpi tu cuma mainan tidur.Ada jugak yang percaya petanda-petanda mimipi.Contoh macam kalau mimipi gigi tercabut bermakna akan ada sedara terdekat atau kenalan rapat yang akan meninggal.huhuhu.kalau mimpi kena patuk ular bagi yang perempuan, tandanya akan ada orang nak masuk meminang.hahaah...

camni la rupa ular tu

Alkisahnya, 3 hari lepas i mimpi kena patuk dengan ular tedung.Adei..siap terasa lagi.hahaha..Adakah akan ada seseorang yang akan masuk meminang i nanti? ecewahhh tapayah la nak percaya sangat kan.pakwe pun tak ada, taka kan lah tetiba ada orang nak datang meminang.Ingat i ni Puteri Gunung Ledang ke? Cinderella?hahahha..nan hado..

Tapi kalau betul ada yang nak datang meminang best gak....apekegataibenokoniheh!..hahhaha
OKbai!

2 comments:

  1. wahahaha...petanda baik tu...mana tau kot2 mmg ada org nak masuk meminang sis ke kan...suka sis dlm diam ke...hehe

    ReplyDelete
  2. pergh!!!!!! kenape aku xder pun mimpi camni. bile ntah org nak masuk minang!!hahahaha

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang