Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raya


Bismillah...

Yeay!! dah tak lama lagi dah kita nak menyambut Hari Raya kan. Hari ni sabtu 27 ogos 2001 InsyaAllah kalau tak ada aral melintang, kita akan menyambut Hari Raya dalam 3 hari lagi.
Hari ni i still keje. Ramai gile kot manusia sampai nak cari parking pun susah nak mati.pehhhh..sabo je la...

Esok baru mula bercuti. Dan esok akan balik ke Kampung..yeepi yeay!! tak sabar rasanya. Pada uols yang nak pulang ke kampung tu berhati-hati ok. Pada yang drive tu, bawak kereta elok-elok..patuhi undang dan ingat orang yang sedang menunggu uols kat kampung tu.HATI-HATI. jangan laju2...biar LAMBAT JANJI SELAMAT. Semalam dapat berita ada sorang kawan di twitter meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya...otw nak balik kg.Innalillah..semoga roh arwah dicucuri Rahmat..Amin.Tu la kan..ajal maut tu kita tak tau bila akan sampai, janji kita kena selalu bersedia.

Berhati-hati mana pun, kalau dah ajal kita tak boleh nak elak.Kadang-kadang kita dah cukup berhati-hati tapi sebab kecuaian orang lain, kita yang jadi mangsa..Nauzubbillah.So sama2lah kita bermuhasah diri. Ajal maut bila da datang menjemput tak kan terlewat walaupun sesaat.

Dikesempatan ini jugak, i nak mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin pada uols semua pembaca-pembaca blog ni (ada ke?)..hik2..maaf segala salah dan silap selama ni ok...mybe ada yg terasa hati ke...halalkan segalanya... Raya elok2 ok..jangan happy sangat.Berpada-pada dalam segala hal.ok..

wassalam..

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home