Thursday, September 8, 2011

Topup dikenakan cukai perkhidmatan 6%

Bismillah...


Haa...isu paling HOT today..menjelang malam ni...

Mulai 15/9/11 ini, setiap pembelian topup, akan dicaskan 6% utk cukai perkhidmatan. Kalau RM10, akan jd RM10.60.kalau RM30, akan jadi RM30.60...macam tu seterusnya..

yeahh..memang terbaik lah kan..So moh la kita topap bebanyak b4 benda ni berkuatkuasa...muahahhaha...ala..pe dehal la kan..setakat 6%, sebab i menag jarang gegila la topap...orang single..cam ni la..harap ngadap twitter jek la..hee nak sms boyfie nan hado..ekekek..

kalau korang fikir balik, apa yang xder gov tax skang ni kan..korang g mkn mcd nun ha...kn gak cukai2 ni...korang tetap gak mkn kn..so...nak tak nak kena la terima...redha jek laaa

UPDATE

Kerajaan akan pertimbangkan semula hal ini.Mintak2 la tak jadi...

OKbai

1 comment:

  1. harus la beli topup bebanyak then simpan buat spare

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang