Tuesday, December 6, 2011

Not Well

Bismillah..

Huhuhuhu..mood tak sehat.Hari ni baru terasa amat perit tekak ni.nak menelan pon sakit je..pastu selsema..asek terbersin je dari pagi tadi...huwaaaahhh....
Sekarang memang musim orang tak sehat kan. Ramai kawan2 iols yang demam, batuk selsema jugak.Termasuklah family iouls.

Anak2 buah iols dah demam seminggu kot..sampai muntah2 bila batuk, my kak long, kak ngah, umi mybro inlaw pon demam jugak.br semalam kena...boleh dikatakan seluruh family iols tengah tak sehat lagi sekarang ni.

Mungkin juga penangan kepenatan dan perubahan cuaca..kejap panas kejap sejuk kejap hujan. lepas tu masa pergi KK hr tu..mygaddd panas gegiler...huuhu...

Sekarang untuk mengelakkan perit tekak ni semakin parah, iols hanya minum air kosong dan limau suam jek.tapi still perit lagi ni..huhuhu...hope cecepat la baik kan..xselesa nak kerja kalau badan tak sehat. -..-

Pada uols yang tak sehat tu cecepat lah pergi jumpa doc ok...makan ubat..rest cukup2..jgn main hujan...jgn berjemur ngah panas..untuk elakkan demam teruk..

(cough!2) ekusmi..huhuh

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang