Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, January 5, 2012

meraban

Bismillahirrahmanirrahim..


Hurmm hr ni memang sensitif sangat. kecil hati sebenarnya dengan perangai adek sendiri...malas la nak cerita tapi mmg berbekas bekaslah dekat hati ni... :'(

Orang kata untuk menghilangkan sikit rasa stress dan tension tambah lagi sakit hati tu, carilah something yg boleh menceriakan hati sikit. So ada 2 benda aku buat.
Pertama aku bayakkn istifar... semoga hati aku kuat. dan ini semua dugaan..
Kedua ,.. aku tgk, baca  benda yanag aku suka. contoh? meh2 tgk gambar2 Hariz aka Aaron dekat Fb dia. HAHAHHAHA.. sejukk hati ok.. -..-.. lepastu tgk.. plak Fb My Crush!! ... ehhhh hahha.. dia dh hilang... miss dia lah.. huhuhu..sejukkk hati ni tgk muka dia tahu takkk?? Ya Allah semoga dia berada didalam kedaan baik2 sahaja.. Amin...

ok babai.. ;p

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home