Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Thursday, August 13, 2009

eiy-Da~Al-Fatihah & DiCucuri Rahmat

Tadik, bila aku on9 aje twitter ramai yang hantar msg...Al-Fatihah pada Asri Rabbani.Uiish aku mmg terkejot giler la kan...baca punyer baca..betul la yang Asri dari Kumpulan Nasyid Rabbani da meninggal jam 11 pg tadi akibat sakit jantung.Al-Fatihah buat arwah.

Agak sedey aku, sebb arwah merupakan salah seorang Idola aku.Aku mmg sume sangat mendengar alunan suara die.Bila die bernasyid, berzanji dan jugak mengaji.Da sampai masanya kan..kite ni sebagai manusia kn selalu bersedia..Kita hanya merancangAllah yang menentukan segalanya.
Pada keluarga arwah, takziah dari saya,Semoga Rohnya akan sentiasa dicucuri Rahmatnya.Pada korank sume, pe kata sedekahkan Al-Fatihah pada arwah,kalo ader masa, dengarlah nasyid-nasyid dari beliau yer..banyak pengajarannya.

p/s : Boleh baca di enty Gua.com.my:

0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home