Monday, August 31, 2009

eiy-Da~sUNyi

tadik b4 pergi keje, sempat lagi melayan karenah anak-anak sedara aku tersayang.
sume der balik sebb cuti kan.
caca, Aqis & sara.
Sempat melayan karenah dorank yag macam2...
Si Caca yang suke bertanya soalan 'kenapa'..sampai penin aku nk menjawab...
Si Aqis yg br pandai berjalan, yg suke sangt berjalan kesana sini tanpa penat, pastu da pandai bercakap pelat2..'mamam',ayi',inom'..cute sangat
dan si sara yang semakin chubby,dan suke menjerit dan ketawa...hehhe

macam2 karenah dorank ni kan.
tapi ader satu perkara yang dorank suke
korank tau ape?..
tengok kartun Pocoyo...
korank tau pe tu pocoyo?ni ha...si budak biru..heheh

memang terngangalah mulot dorank kalo tgk si budak cute biru ni..
tanpa bersuara cume banyk membuat aksi badan,
goyang sana,goyang sini..hehe
ngan aku2 skali ternganga ni..

kenangan pagi tadik..
skang dorang da pon balik...Caca & Aqis balik ke JB, Sara plak balik ke KL..
jumpe lg hari raya nanti..xsabar rasanyer.
miss u all...muah2!!..

1 comment:

ce citer

Nuffnang