Thursday, August 27, 2009

eiy_Da~

Tetibe terasa nak makan kuih tepung pelita cam lam blog ni eyra..huhu..Da 6 hari berpose, tapi lom dapat makan kuih tu.Patu tadik kengkonon suh la my bro bl sebb die nk g bazar, die cakap xder arr da carik..huhu..kempunan n sedey aku huhu..
xpe la..esok aku wat sendri (macam la panadai)..heheh..kn carik jugak esok.
Esok aku xkeje, der masa untuk round satu kawasan cn untuk mencari kuih tersebut.heheh..

hari ni lam tweet xhabis2 kitorank borang sal makan dan makan.pe juadah berbuke la, peberet makanan, makanan yg xleh dimakan lah, pe yg xsuke makan lah...pendek kata, sume bab makan, makan & makan.huhu..xder kojo len.hahaha...@neyrashazeyra xboleh makan nasi dan makanan laut, @nzms_ein xmakan sayur,@
fierina berbuka awal sebb die x tinggal kt malaysia.Dan macam2 lagi la. heheh.


nak lbh jls cam bese klik pic k

Esok plak aku xkeje, so kn lupekan tweet untuk satu hari.Mesti boring.

4 comments:

  1. hikhikhik....hbs la 1 malaya tau ein x suka sayur..

    ReplyDelete
  2. erk.. biar btul yg tak bleh mkn nasi tu..

    ReplyDelete
  3. salam sis...

    hoho, cik fierina x tinggal kt msia? tinggal kt mne la eh budak sorang 2 kn? jgn zimbabwe sudah? xpn ghana? ahahaha! mengidam gle ayam KFC, sigh~ :P

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang