Sunday, October 3, 2010

selamat pengantin baru...

Bismillah...

Entri suke-suke...sepanjang bulan syawal ni...agak sibuk dengan majlis2 rumah terbuka dan majlis kawen kan.Walopon i xder la banyak mn pon, tapi ade la jugak kan..HEHEHEHE... my kazen br jek selamat menamatkan zaman bujang semlam...2 orang dalam satu majlis...best ok..walopon!

owh, hari ni da masuk bulan baru.Bulan oktober 2010...lagi 2 bualn nak masuk tahun baru, tahun 2011...adesss cepat betul masa ni berlalu.Semalam berlangsungnya majlis perkahwinan my kazen kak wa dan suaminyer abg sazali dan jugak majlis sambut menantu my kazen Mat dan Iza.Wat 2 majlis sekaliguslah..Senangkan...jimat tapi agak huru hatra skitlah..kesian mak cik aku kuhulur kehilir..ramai gilak tetamu yang datang.

paling best time bergambar sakan..HOOHOHOH.., n than time adek2 abang2 dr TLDM datang wat men2 pedang tu (pe tah namenyer? i pon tak tau)...memasing wat muka ayu..xleh blah dah..HAHAHHA...mn tau kn..kot tersangkut lak...leh men2 pedang lg skali..wakakakaka ~~ whathenyahh..

Best jugak bila daopat berkumpul dengan kazen2 dan mak cik2..mang asek tergelak jek lah...yela kan, kalau xder majlis2 macam ni susah nak berjumpe.Asek bz jek semua.Ha, bila da jarang jumpe mula lah diamm jek..xtau nak borak ape.Tapi oleh sebb i sedar yang i ni antara kazen yg paling tua dan bujang, so i lah cuba ramah2 ngan adek2 kazen ni.seronok jugak...layan karenah dorang ni..almaklumlah..kazen i ni ramai pompuan..pemalu la katekan..huwaaaaaaaaaaaaaa malulasangat...

Tahniah la pada Kak Wa n suami dan jugak Mat n Isteri ..semoga kalian berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat. Amin...tunggu giliran Abang Ka plak lepas raya haji ni...nak kn wat bj br ke tak ni ek...=p


Ok lah..entry suke suki jek ni...no idea actually...cauu...

p/s : kalau nak tgk pic2 pengantin..sila ke mukabuku i ok..kat mn? cari sendri..ekeke

nota comot : da lm

xder majlis kawen
lam family aku..




No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang