Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Wednesday, February 20, 2013

Rabbit Park,Bukit Tinggi, Pahang

Bismillah..

Ha, hari ni nak sambung sikit kisah aku pergi bercuti balik hari ke Colmar Tropicale, Bukit Tinggi Pahang (korang faham tak maksud dia ni?) T____T.

Nak story masa pergi ke Rabbit Park. Kat sana korang kena turun dari Colmar Tropicale Berjaya Hill, Bukit Tinggi Pahang. Kawasan dia bawah dari situ. Naik kereta la senang kot, sebab lepas sudah tengok bebit korang boleh terus gerak balik, kecualilah kalau korang still nak posing2 atau jalan-jalan dalam Colmar Tropicale  tu.Korang kena naik shuttle.

Bayaran masuk kesana murah sahaja, RM3 untuk dewasa dan juga kanak-kanak macam aii auuuu.. -..-. Syok jugak la kat sini, boleh main-main, pelok-pelok dan berkejaran dengan rabbit yang gemuk gemu dan cute giler. Ini kalau aku bawak anak buah Caca Aqis ngan sara maunya penyek renab kat sini dikerjakan mereka. hahaha. Tunjuk gambar kat dorang, dorang da kemain teruja! siap ajak pergi. Jom kita pergi sekarang Ade! -..-

Ok sekarang kita layan gambar sampai pengsan :

 Dihadapan kedai jual tiket RM3 hengget -..-

 Bebit Nyowok 

 Gemok.Geram.

 Comel gila!!


 Anak buah: kenapa bebit ni mata buta?-yang mata hitam tu
Aku: hahahha (Gelak dalam hati)

  Besar.Berat.(abaikan SIL aii kat blakang tu.hahhha)

 Yang ni Terpaling Gebu.Pelik.Macho.


Selain dari Arnab, kat sini jugak ada haiwan lain macam Kuda, Hamster yang besar tu. apa nama dia ek> tikus belanda ek? entah lupa nama dia.Ada juga merak kayangan. kayangan kata kau -..-. Ada jugak Rusa.. ada yang ada tompok dan jugak yang plain. hamboi macam tudung pulak  ada plain ada corak. wakakka.

Rusa ni sombong tak nak layan aku T_T

Sempat snap gambar dengan rusa je yang lain tak amik pon. entah tak tersnap rasanya. lupa.
Lepas dah habis bermain-main dan bergomol-gomol dengan rabbit. kitorang pun gerak balik.

-Pada korang yang rasa2 macam nak pergi jugak ke sini boleh la rujuk ke alamat ni:


Colmar Tropicale, Berjaya Hills – MalaysiaKM48, Persimpangan Bertingkat Lebuhraya Karak28750 Bukit Tinggi, Bentong, PahangMalaysiaTel : + 60 (9) 288 8888Fax : + 60 (9) 288 3333
The End,

Wassalam.


2 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home