Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Tuesday, February 19, 2013

Instagram

Bismillah..

Selingan : Sekarang memang macam musim hujan kan? macam musim hujan yang tak kan sudah, gitew. Semalam Puchong naik air, tetiba kan. Angah cakap sepanjang dia dok sana tak pernah pun banjir, depan IOI Mall pulak tu. Tu lah namanya Kuasa Allah, kita tak boleh nak cakap mustahil kan. Kun Faya Kun.(Jadi, Maka Jadilah) dengan kehendak Allah.

Zaman teknologi yang serba canggih ni, dah macam2 appilication yang ada dalam gadget korang kan. dan salah satu yang WAJIB ada selain dari facebook dan Twitter adalah Instagram. Kalau korang pengguna smartphone, tapi tak tahu atau pun tak ada Instagram ni memang aaahhh xbestnya korang ni. HAHAHHA. tapi teropulang lah pada korang, korang punya hp korang punya pasaii....

Sekarang Instagram dah ada pun untuk PC/laptop, kita boleh LIKE dan stalk.hahah tapi tak boleh la upload pic la kat situ,cuma boleh guna hp sahaja. INSTAGRAM

Aku memang suka instagram ni.. leh stalk gambar orang. hahhaha tak adalah, aku cuma suka tengok apa yang kawan2 sharekan dalam instagram dorang. macam-macam yang dorang sharekan. Ada yang menarik, funny, annoying, macam2 la.



Aku pun tak tahu apa motif aku buat entry pasal Instagram ni. HAHAHHA. k lah bai. Sapa yang ada Instagram sila2 la  follow me ok. search jek eiydacomomot. Tapi aku private , xpe nanti aku accepted lah yer. hik. ;p




0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home