Thursday, July 3, 2014

Bazar Ramadhan

Bismillah

Alhamdulillah hari ni dah 5 hari kita berpuasa.
Setakat ni aku belum singgah ke bazar ramadhan lagi. Sesak katanya kat sana sebab tahun ni cuma ada satu sahaja bazaar ramadhan.so orang ramai  tertumpu situ je la kot.
Aku balik keje tolong kakak masak je.kuih kadang beli kadang buat sendiri.malas nak bersesak ke bazaar.

Lagipun kebersihan kurang,kualiti,rasa makanan Dan yang paling teruk harga yang perghhh mahal.
Masak lebih jimat Dari membeli kit kan.bag I korang?
Tepuk Dada Tanya pocket.here

Wassalam
Happy fasting day everybody!!

No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang