Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Saturday, April 17, 2010

eiyDa:: Untuk Mat2 bunge & Minah2 bunge::


Bismillah

Bunga..wah..sape tak suke bunga kan..xkisah lelaki ke pompuan ke..sebab bunga ni cantik..wangi..nak2 kalo Roses...rite?..n dapat lak dr org yg kiter sayang+kenal+teman rapat+family.Yang lelaki kalo suke bunga.dapatlah gelakan Mat Bunga..hek2..tp xpe..sweet n Romantik..meh2 bg bunga kat i....pernah dapat Roses dr kwn2 jek..pakwe belom pernah..watata..n beli banyak2 ms g cameron taun lepas..lololo =p

Korang tau tak makne disebalik warna bunga2 Roses yang ada?.meh i nk share sikit..i google dan telah di terjemahkan..ehhe..

Red Rose
Yang ini adalah yang paling jelas. Ini bermakna "Aku cinta padamu." Ini merupakan asmara dan cinta.
Deep Pink
Ini bermakna "terima kasih". Jika seseorang yang anda kenal melakukan sesuatu yang baik untuk anda, merah muda dalam mawar adalah cara yang baik untuk mengatakan "terima kasih".
Regular Pink
Sebuah mawar merah muda merupakan kebahagiaan. It's great untuk memberikan mawar merah muda untuk pasangan anda mengatakan, "Saya sangat senang dengan hubungan kami."
Light Pink
Sebuah mawar merah muda bermaksud "simpati". Bila seseorang telah mengalami kerugian yang kemudian mawar merah muda adalah cara yang sangat baik untuk mengekspresikan belasungkawa anda.
White Rose
Sebuah mawar putih melambangkan kepolosan dan kemurnian. Ketika digabungkan dengan mawar merah (selanjutnya lihat bawah), itu merupakan "kesatuan".

Yellow Rose
Sebuah mawar kuning melambangkan persahabatan dan mengambil berat. Ini adalah hadiah yang sempurna bersalah untuk diberikan kepada teman atau memberi kepada orang yang dicintai bila anda hanya ingin mengatakan "aku peduli". Ketika diberikan ke teman itu juga bermaksud "Saya senang dengan persahabatan kami."
Lavender Rose
lavender Sebuah mawar adalah simbol dari "jatuh cinta". Apabila anda memberikannya kepada seseorang yang anda katakan "Aku telah jatuh cinta dengan anda dan saya terpesona oleh anda."
Orange Rose
Sebuah mawar adalah simbol dari keinginan. "Aku ingin anda" atau "Aku ingin mengenal anda lebih baik" adalah mesej yang menghantar mawar oren.

Black Rose
Tidak pernah memberikan seorang wanita kulit hitam meningkat, kerana Seronok, sayangnya, dibuat arti menjadi "mati". Ini tidak mudah untuk mencari dan beberapa menyatakan bahawa mereka tidak benar-benar "ada". <--yg ni siyes i tak faham hhohoh T_T
Blue Rose
Bunga mawar biru melambangkan "misteri" dan kepada orang lain "mencapai" mustahil. Sebuah mawar biru yang diberikan dapat melambangkan kekurangan pasangan anda.

Mawar Putih dan Merah
Bila anda memberikan bunga mawar merah putih dan bersama dengan seseorang, itu adalah simbol dari penyatuan dan perpaduan. "Semoga kita selalu bersama sebagai satu."

Nota Comel: Red Rose Red Rose
Which is a sweet scent to the nose
So soft and smooth
It makes my heart move


0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home