Monday, April 5, 2010

eiyDa:: Pe nak jadik ngan orang kiter?..huhu

Bismillah

Tadik..on9 jek Ttwitter ngan Fb da kecok mecoh sal dak Rafiqin Darwisy ni..huhu pe ke heynyer lah dak sorang ni...name bukan men lawa tuh..tp perangai?..huhu. T_T ...dia ni sebenarnyer sengaja nak cari pasal ke da xsayang diri?..saje2 kutuk2 maki arwah Din Beramboi.. atau Mior Ahmad Fuad Mior Badri pe yang dia dapat??..Pertama Dosa..kedua publisiti..ketiga maki hamun dr orang ramai..keempat nyesal..pastu mintak maaf...benguk air betul lah ko dek..

Lepas puas kena kutuk..kena ugut...br nak mintak maaf..penuh la lam wall fb die kena maki hamun..sampai der yang libatkan maka bapak die..huhu...bukn salah mak bapak die...salah die tu..wat keje tk pk..men taip jek..budak skang ni..pe nak jadik?..salah sape agak2??..huhu


Tapi belum pasti betul ke budak ni yang buat...maybe di sabotaj oleh pihak len.huhu..der yang nak hack die lak..lantak lah ko dek..kalo betul2 dia yang salah...mybe mak bapak die yg kena dakwa kowt..huhu..kalo bukan die...kesian la plak kan...

Der gak yang cakap..ni semua saje di reka2 oleh pihak yang sengaja nak buat kiter bergaduh sesama islam..hurm..Wallahualam...

Hope pas ni xder lg lah yg suke wat perkara2 yang boleh di kategorikan sebagai bodoh ni kan..xder kes cr kes..skang sape yg ssh?..selain dr kes ni...b4 ni dah der kes kan..yang kutuk Almarhum Sultan Johor tu kan..huhu..pastu nyesal..serah diri..huhu..dorang tak tau ke yang negara kita ni ada undang2..so..jangan lah salah gunakan teknology yang canggih ni..untuk buat dosa..dan perkara2 yang merugikan diri..huhu. T__T
Nota comel: makin hari
makin menakutkan
dunia ni.



No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang