Stobery's Land

" Ketawa Tak Bererti Gembira, Menangis Tak Bererti Duka"

Monday, March 22, 2010

eiyDa:: No Sweat!!!



Bismillah..


Ok..project alpha instant cash blogging week 4 telah pon bermula...kali ni bercerita tentang No Sweat kalau dalam bahasa melayunya disebut sebagai Tidak kering atau berpeluh la. Kalau sudah berpeluh, mesti sinonim dengan bau kan. Siapa kat sini yang tahan dengan bau peluh?..eeuuu..i tak suka ok.Nak-nak yang selalu berpeluh di bahagian ketiak.
Bayangkan ketika sedang berasak-asak dalam Lrt atau pun bas, lepas tu kena berdiri sambil angkat tangan lepastu ketiak berpeluh dan basah T___________T mesti malu kan.

Banyak sebab yang boleh buat kita berpeluh, selain dari berlari.Contoh macam korang tengah berdebar-debar tunggu giliran nak interview,makan makan makanan pedas dan panas, berjemur tengah-tengah panas,buat kerja-kerja rumah.Bila ini semua berlaku apa akan jadi? semestinya berpeluh dan berbau badan tu. I ni bukan jenis berpeluh sangat, sebab kerja pun duduk aje tak banyak bergerak.Tapi sekarang ni musim panas, so walaupun tak banyak kerja still juga berpeluh time keluar lunch sangat tak selesa.Terpaksa ke toilet untuk sembur perfume.kalau da selalu macam ni, cepat lah habis pofume tu kan.

So untuk menghilangkan bau peluh dan sentiasa selesa apa kata try guna Adidas Action 3 ni.

Kompem la No sweat punya lah lepas ni.Sape yang selalu berpeluh tu i sarankan sangat supaya guna, sebab i tak suka berpeluh dan juga tak suka orang yang berpeluh.Masyam2 jek bau..ucuk tau..HAHAHA...


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions


0 Comments:

Post a Comment

ce citer

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home