Wednesday, March 3, 2010

eiyDa:: Miss January Yang Pendiam Orangnyer ::


Bismillah..

Setiap manusia mempunyai sifat yang berbeza.bak kata pepatah, rambut sama hitam, tapi hati lain-lain kan. tapi sekarang ni, rambut pun lain kalenyer... apetah lagi hati kita ni.

I nak cakap soal Bulan Kelahiran.Boleh percaya ke ek tafsiran mengikut Bulan ni?.mungkin tafsiran semata-mata. Kalau ada yang betul tu, hanya kebetulan agaknya.
I dilahirkan pada Bulan Januari, so bila baca erm..memang ada yang betul antaranya pendiam dan pemalu.hehhehe ;p

Yang xberapa betul pulak ialah setia pada segala galanya.huhu.. i tak berapa nak setia sangat pada sesuatu benda tu.tapi kalau pada manusia i lebih suke berserah pada takdir Allah.heheh ;) setia selagi mampu.
I jugak tak suka duduk rumah..tapi keadaan yang memaksa i untuk duduk di rumah kalo i tak keje..huhuhu..sangat bosan ok!

J
ANUARI

* Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik. (/)

* Sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik. (x)

* Rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan. (/)

* Suka pada kecantikan, kekemasan dan teratur. (/)

* Bersifat sensitif dan berfikiran mendalam. (/)

* Pandai mengambil hati orang lain. (/) maybe heheh

* Pendiam kecuali telah dirangsang. (/)

* Agak pemalu dan mempunyai daya tumpuan yang sangat tinggi. (/)

* Mudah mendisiplinkan diri sendiri. (x)

* Badannya sihat tetapi mudah diserang selsema. (x)

* Bersikap romantik tetapi tidak pandai memperlihatkannya. (/) xsure

* Cukup sayang pada kanak-kanak. (/) pada baby 0-3 thn.haha

* Suka duduk di rumah. (x) tp terpaksa

* Setia pada segala-galanya. (x)

* Perlu belajar kemahiran bersosial. (/)

* Sifat cemburu yang sangat tinggi (x /) depends lah ;p


* (/) : makneyer i setuju lah

* (x) :maknenyer i kurang setuju

Nota Comel : Pasangan sesuai untu si Bulan
January ialah?..ho3 ;p


No comments:

Post a Comment

ce citer

Nuffnang