Wednesday, July 28, 2010

Bulan Ramadhan Datang lagi


Bismillah..

Semua dah sedia maklumkan..Bulan Ramadhan dah xlame lagi..dalam 2 minggu lagi kan..Kita akan menyambut Bulan Ramadhan tahun ni 2010 pada 11082010 bersamaan 1 Ramadhan 1431H.iaitu jatuh pada hari Rabu,InsyaAlalh akalo panjang umur dan diberi kesempatan marilah kita menyambutnya dengan hati yang gembira!! hoyeh3..xsabo ok nak puasa ni..

yang best :

1) Berbuka ramai-ramai dengan family
2) Makan sedap2..macam2 ada
3) Pergi masjid wat Solat Tarawikh..almaklumlah..kalo hari2 biasa xdernyer nak ke masjid..huhuhu
4) Dapat pergi bazar Ramadhan..bl kuih (padahal jarang sangat pergi)
5) Time cuti leh bg idea bernas kat umi masak ape untuk juadah berbuka
6) Dah xder bau2 rokok lagi sepanjang bekerja...Nyaman...hahahha
7) Bulan ni lah boleh dengar bunyik mercun..kebabom..bom bom..heheheh
8) Bila da masuk bulan pose, hari pertama dengar lagu raya..br fill nk raye..ekeke
9) Dapat hadiah dr akak2ku...hadiah hari raya..wet raya lagi..syiokknyernyah!!
10) Dapat mentenkan berat badan..leh la kurus skit..kurang 3,4 kilo pon da ok..hakhakaak
11) Dapat bagi uwet raya kat anak2 buah..baik tak makcik ni? ekekekek

Pe2 pon jgn lupe ok...

Bulan Ramadhan adalah bulan yang TERbaik untuk kita membuat Amal Ibadah sebanyak mungkin..Semoga Allah memberi kesempatan kepada kita untuk menjalani Ibadah Puasa pada tahun ini dengan penuh keberkatan...Amin...

P/s : dah tibe masa nak d.load/ cari lagu2 raya..mn i letak ni...hehehehhe

Nota Comel: zaman kanak2 la
zaman paling best bila sambut
puasa n raya


Nuffnang