Sunday, July 18, 2010

sakit sakit sakit & sakit lagi

pic cilok kt google



Bismillah


Skang ngah sakit..huhu..sakit lagi..demam da berkali2 kot bulan ni..selalu sangt demam..adess..sabar jek lah.Oran kata, bila kita sakit akan terhapusnya dosa-dosa kecil. Agak2 i ni banyak dosa kot kan, tu yang selalu jek sakit.Sakit itu, sakit ini macam2 penyakit.Kadang-kadang dah tak tau dah i ni ngah sakit ke, ngah sehat.HAHAHAHA T___T"

Kali ni, sakit gusi pulak, eh ke bukan.tak tau la nak kata sakit pe..tapi pipi i da bengkak giler..gusi xder lak sakit..gigi pon xlak rase sakit ke ape.Sampai semlm i MC sebab demam kuat.panas kot badan ni..asek tido jek..mood pon kureng sangat.Umi suh mkn ubat demam, pastu sapu nila+ cuka kot2 i kn beguk atau orang ganu kate bekok keng ekekeke...tapi macam bukan jek.Bila da sakit, umur 26 pon leh jadik cam budak umur 6 tahun....ragamnyer.huhuhu..mkn tamau, mandi tamau..tido jek yang mau.huhuhuhu..seb bek la umi ade..huhu..(time sakit br nak manje2 ngan umi) =p

I da memang salu sangat sakit dari kecik lagi kot..so mang da terbiasa...lam family, i lah orang yang paling kerap kuar masuk wad..huhuhu...da takdir kan.I redha semua ni...sebab tu, i xsuke sangat nk ikutkan perasaan sakit ni.I lebih suke bertahan,,tahan jek selagi boleh. Allah tak akan menguji umatnyer dengan dugaan yang tak mampu dianggung oleh umtnyer kan.

Bila baca hikmah sebalik ujian Allah kat sini rase macam diri ini bertuah pulak sebab asek2 sakit jek.huhuh.Mungkin jugak ada dosa2 yang salu dibuat walopon kecik kn..huhuhu..Semua yang berlaku pasti ada hikmahnyer, dan supaya kita tak menjadi umat yang suke menrungut dan tak bersyukur, redha adalah jalan terbaik..
Nota comel: taip lam keadaan demm lg..huhu
T_T"



Nuffnang