Wednesday, October 27, 2010

Innalillah

pic dari google

Bismillah..

Menaip entry dengan perasaan yang ssedih dan sayu.Minggu lepas mak cik yang ada kedai runcit kat sini, kemalangan masa dia nak balik kerumah.jalan kaki, xsure la sorang-soranga tau pon dengan anak dia.Lepastu dia terjatuh mybe pengsan kat tengah jalan dan dilanggar sebuah motorsikal.huhuhu...dia koma dan tak sedarkan diri.

Semalam anak dia bukak kedai dan i ada lah bertanya tentang keadaan mak cik tu, and anak dia cakap mak cik belum sedar lagi.sayu i tengok wajah anak dia tu,mesti sedih sesangatkan memikirkan kedaan ibu tersayang yang belum sedar lagi.i pun rasa tersentuh, xmamapu nak berborak panjang.maunya melelh aor mata ni.Selama lebih kurang 4 tahun berniaga disini,memang da kenal agak rapat lah dengan mak cik tu.

Dan pagi tadi, dapat berita sedih yang mak cik tu da meninggal...HUHUHUHU Innalillah...Allah lebih sayangkan arwah kan.Semoga arwah ditempatkan disisi orang yang beriman, amin..

Langit hari ni pon mendung, cuaca sejuk..hujan renyai-renyai mengiringi pemergian arwah..hurm..terasa sangat kehilangan arwah, baru minggu lepas i borak-borak ngan arwah dia nampak sihat dan ceria, masih terbayang-bayang suara dan senyuman arwah... :'(

p/s : sorry entry emo skit



4 comments:

ce citer

Nuffnang