Thursday, January 13, 2011

oh!! katekan TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bismillah....

Entah kenapalah kan..hari ni, titeba sahaja i rasa satu perasaan sama sebijik macam 10 tahun yang lepas..masa zaman-zaman i sekolah dulu.Perasan di mana hati terasa berdebar-debar, suka, sayang -______- oh hell!! sangat lah tak suka.....

Sepuluh tahun yang lepas, i biarkan sahaja perasaan macam ni berlalu macam angin.Lama-lama dia dah jauh dan aku lupakan. Lupakan ke? oh serius cakap tak lupa 100% walaupun dia dah berpunya.Oh maafkan aku Ya Allah.Aku tak mampu.

Tapi hari ni, perasaan yang dulunya kembali lagi. Sekarang lebih kuat.Dah 10 tahun aku tak suka kat siapa-siapa macam sekarang ni. Dia jauh dimata. tapi dekat dimata. Jatuh hati mungkin. Bukan sebab paras rupa, tapi entah, susah la nak cakap.wehhhhhhhhhh.

Ah..ah..apa sudah jadi?? sah!! hormon tengah tidak stabil ni..moon mau coming gamaknya ni.>.<'.Mybe dialah secret admire i yang ke dua selepas 10 tahun berlalu. Kenapa semua mesti secret2?..ah i tak yakin.....i tak layak dan i tak mampu.Ya Allah.......kuatkan hati aku ini.

Jikalau dia dah berpunya, bahagiakanlah dia dengan pasangannya.Kalau dia sakit sembuhkan lah dia, kalau dia susah hati kau tenangkanlah hatinya.Lindungilah dia walapau dimana dia berad.Amin..amin Ya Rabbal Alamin...

p/s: entry jiwang nak mati mungkin.Sila muntah PINK! >.<'


Nota comot: eeeeeeee

pe ni? comotnyer aku!!

sumpah tak sukalah..



4 comments:

  1. bueekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! muntah kt twitter tadi pasal ni ;la ahahahahahha

    ReplyDelete
  2. hamboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  3. hahha dah la kowang lupekan entry ni..huhuhu

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang