Saturday, January 8, 2011

tolong lah faham!!



Bismillah...

Sakit hati ditahun baru.Ok hari ni hari pertama i sakit hari+geram+sedih ditahun 2011. Permulaan tahun 2011 yang tak lah baik sangat.Ya Allah..kau berilah aku kekuatan. Kadamg-kadang tak termampu aku nak menghadapinya.

Nak cerita macam cerita sama je.BORING ok! Tapi yang geram tu, tak faham ke keadaan aku ni macam mana, tak TERDAYA LAH...TAK TERDAYA...kalau lah kan...ahhhh dah malas la nak guna perkataan KALAULAH ni...-_____-'

Tak suka dan sangat Tak suka susahkan orang lain.Nak-nak orang yang tak ada kena mengena dengan aku .SANGAT TAK SUKA! SILA LAH FAHAM!!!...TOLONG LAH FAHAM....

ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..TENSIONNYA!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nota comot: down sesangat

hari ni

:'(


1 comment:

  1. sbr jeee eiyda.. kdg2 kita kn cool.. bkn sume org akn phm kite..hee

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang