Wednesday, March 23, 2011

Makan Makan & Makan lagi...... GEMUK TAHU!!


Bismillah..

Ha.......... sejak dua menjak ni kan..mood asek nak makan jek...nak makan yang sedap-sedap pulak teww..eh eh ade ke yang nak makan benda tak sedap...-.-..pantang bosan mesti bukak web resepi..lepastu mula la...slllrrppp terliur..meleleh air liur aii :p~

Tapi bila balik rumah jek, mals la pulak nak masakkan...huhuhu....mula-mula tu teringin nak maklan cendol...Alhamdulillah tercapai dah hajat tu untuk berkali-kali jugak arr..lepastu baca lam satu blog ni yang cendol tu menggemokkan..huhhu memang la kan..nama pun santan sayang....SANTAN kan berlemak..perghh tapi kan yang tu la sedap....nyummy...nak cendol -.-.

Petang ni, tetiba pula kan tekak ni mengada-ngada..ish mengada tahu.... cekik kang.. =.=,...terasa nak makan mee bandung muar! ha tengok, MUAR tu...hahahha over ok...mana nak carik? nak kena g Muar ke?

ceh....dah2...nanti aii g beli mee bandung Kak Ton dah la..HAHAHHA..haish..mengalahkan orang mengandung 10 bulan dah ko ni kan eiyda...badan kecik jek..selera pergh................cam ayam gasi >.<'

Nak makan macam-macam..selera bukan main, tapi tu la..takuttt...takut GEMOK huhu kan paan kan kan... T___________________T

Try cermin muka tu....dah kembung cam ikan buntal...tengok-tengok perot tu ha...haa tuu...tengok...kebunnncitt dah wehhh..malu auu orang tgk.. *saikodirisendiri.

Erm..kalau dapat makan

seafood laksa kari,

+

yogurt strawberry cheese cake

+

strawberry milkshake..errmmm =.='


okbai

Nota comey:

bila bosan kita

akan kuat makan eyh eyh =.=




3 comments:

  1. HAHAHAHAHAH!!!!!
    TAPI LAKSA KARI TU
    UGHH
    TERINGAT MEE KARI KERANG MAK AFNIEE
    SEDAPP!!
    NAKK!!
    UGHHHHHHH
    HARINI PASAR MALAM PAKA. JAPGI NAK PEGI LAH KALAU TAKDE ORANG HUUHUHUHU

    ReplyDelete
  2. bru smlm wt en3 cendol. tp 2 la. dia nye penangan xleh nk tahankan? kehkehkeh

    ReplyDelete

ce citer

Nuffnang